Hogyan építsünk érzelmileg intelligens szervezetet?
Abstract
Manapság egyre nagyobb elvárás mutatkozik a vállalati életben tudásmenedzsment rendszer létrehozására. A szervezeteknek egyre több vásárlói igénynek kell megfelelniük ahhoz, hogy üzleti sikert termelhessenek. A szervezet működését azonban erőteljesen befolyásolja a szervezeti kultúra, a vezetés és az emberek hozzáállása. Ez a komplex jelenség, más néven a szervezet érzelmi intelligenciája akadályozhatja a szervezetben rejlő tudás megszerzését és megosztását, ezáltal a sikeres vállalati működés gátját képezhetik. A cikk célja, hogy bemutassa az érzelmileg intelligens vállalatok jelenségét, és felvázoljon egy lehetséges modellt, amely rávilágít, hogy hogyan kell felépíteni egy érzelmileg intelligens szervezetet.
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2015 Journal of Region, Society and Economy

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.