Hogyan építsünk érzelmileg intelligens szervezetet?
Absztrakt
Manapság egyre nagyobb elvárás mutatkozik a vállalati életben tudásmenedzsment rendszer létrehozására. A szervezeteknek egyre több vásárlói igénynek kell megfelelniük ahhoz, hogy üzleti sikert termelhessenek. A szervezet működését azonban erőteljesen befolyásolja a szervezeti kultúra, a vezetés és az emberek hozzáállása. Ez a komplex jelenség, más néven a szervezet érzelmi intelligenciája akadályozhatja a szervezetben rejlő tudás megszerzését és megosztását, ezáltal a sikeres vállalati működés gátját képezhetik. A cikk célja, hogy bemutassa az érzelmileg intelligens vállalatok jelenségét, és felvázoljon egy lehetséges modellt, amely rávilágít, hogy hogyan kell felépíteni egy érzelmileg intelligens szervezetet.
Megjelent
Folyóirat szám
Rovat
License
Copyright (c) 2015 Tér - Gazdaság - Ember

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.