Marketing sajátosságok az iszlám országok gazdasági gyakorlatában

Authors

  • Veronika Ferencz Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar Author
  • László Józsa Széchenyi István University Author

Keywords:

marketing mix; iszlám marketing; 7P; iszlám

Abstract

Az iszlám vallás gazdasági kérdésekről vallott nézeteinek értelmezése, különösen korunk globális politikai helyzete miatt kifejezetten népszerű téma a nemzetközi tudományos életben. Ennek egyik területe az iszlám marketing kutatása, amely a marketing egy új megközelítését jelenti. A tanulmány a hagyományos marketingmix és az iszlám marketing összehasonlító elemzését mutatja be, külön kitérve arra a kérdésre, hogy mennyire hozható párhuzamba a két fogalom, illetve beszélhetünk-e tudományos alá-fölérendeltségről.

Published

2018-09-30

Issue

Section

Articles

How to Cite

Marketing sajátosságok az iszlám országok gazdasági gyakorlatában. (2018). Journal of Region, Society and Economy, 6(3). https://testtge.ddc.sze.hu/tge/article/view/260