Marketing sajátosságok az iszlám országok gazdasági gyakorlatában

Szerzők

  • Veronika Ferencz Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar Szerző
  • László Józsa Széchenyi István University Szerző

Kulcsszavak:

marketing mix; iszlám marketing; 7P; iszlám

Absztrakt

Az iszlám vallás gazdasági kérdésekről vallott nézeteinek értelmezése, különösen korunk globális politikai helyzete miatt kifejezetten népszerű téma a nemzetközi tudományos életben. Ennek egyik területe az iszlám marketing kutatása, amely a marketing egy új megközelítését jelenti. A tanulmány a hagyományos marketingmix és az iszlám marketing összehasonlító elemzését mutatja be, külön kitérve arra a kérdésre, hogy mennyire hozható párhuzamba a két fogalom, illetve beszélhetünk-e tudományos alá-fölérendeltségről.

Megjelent

2018-09-30

Folyóirat szám

Rovat

Tanulmányok

Hogyan kell idézni

Marketing sajátosságok az iszlám országok gazdasági gyakorlatában. (2018). Tér - Gazdaság - Ember, 6(3). https://testtge.ddc.sze.hu/tge/article/view/260