Javaslatok az idősmarketingben alkalmazandó eszköztárra

Szerzők

  • Szilárd Csizmadia ELTE Természettudományi Kar Szerző
  • Róbert Szabó Széchenyi István University Szerző

Kulcsszavak:

idősmarketing, univerzalitás, termékfejlesztés, termék-előállítás, eladás

Absztrakt

Az idősek fizikai, pszichés és szociális változásai olyan következményekkel járnak, melyek kihatnak a fogyasztási és vásárlási szokásaikra is. Az időseknek a fiatalabbaktól részben eltérő igényei, szükségletei vannak, ami az eladási- és marketingeszközöket is befolyásolja, másféle marketinggel lehet őket megszólítani, speciális marketing-csomagot (pl. termékfejlesztés, design, üzletek berendezése, csomagolás, reklám, eladási nyelvezet, ügyfélszolgálat, stb.) érdemes összeállítani. A német és angolszász szakirodalom, németországi és amerikai kutatások eredményeinek feldolgozása alapján a tanulmány megvizsgálja a termék előállítás és -eladás különböző részterületeit, illetve hogy milyen eszköztárat érdemes alkalmazni az idősmarketing területén.

Megjelent

2018-06-30

Folyóirat szám

Rovat

Tanulmányok

Hogyan kell idézni

Javaslatok az idősmarketingben alkalmazandó eszköztárra. (2018). Tér - Gazdaság - Ember, 6(2). https://testtge.ddc.sze.hu/tge/article/view/249