A vállalati és a regionális kultúra kölcsönhatásának vizsgálata az Audi Hungaria Zrt. és Győr példáján
Keywords:
régió, vállalat, beágyazottság, kulturális kölcsönhatásAbstract
A tanulmány témája az Audi Hungaria Zrt. (AH) szervezeti kultúrája és a győri regionális kultúra egymásra gyakorolt hatásainak feltárása az AH elmúlt 25 éves győri jelenléte során. A kutatás célja a kulturális változások folyamatainak, mint a vállalatok és a régiók közötti kölcsönhatás eredményének, valamint a regionálisan beágyazott vállalatok és az innovatív regionális kultúrák fejlődésének a mélyebb megértése. A kutatás módszere számos szakirodalom, valamint korábbi kutatások eredményeinek és interjúknak az elemzése. A munka eredménye annak kimutatása, hogyan jellemezhető a regionális és a nagyvállalati kultúra kölcsönhatása, különös tekintettel az életminőség, az innováció, a humán erőforrás és a környezeti felelősség szempontjából, Győr és az AH példáján.
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2025 Journal of Region, Society and Economy

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.