Az örökségturizmus résztvevői és a kulturális örökség látogatóinak információforrásai a fertődi Esterházy-kastély példáján
Abstract
A dolgozat két kérdéskört tárgyal: egyrészt célja az, hogy áttekintse az örökség turizmus látogató típusaival foglalkozó elméleti és módszertani megközelítéseket, rávilágítva arra, hogy a szakirodalom nem egységes e kérdéskört illetően, másrészt pedig a digitális marketing egyik módszerét alkalmazva, a honlap elemzés, valamint egy kérdőíves felmérés segítségével megvizsgálja az érdeklődők és látogatók információ forrásait. Vizsgálatunk a fertődi Esterházy-kastély iránt megnyilvánuló érdeklődést mutatja be, kiegé-
szítve a Kastély látogatóinak véleményével. Az információ forrásokat legnagyobb részben az internet és a tömegkommunikáció jelentette. Az Esterházy-kastély honlapja vonzást jelentő marketing eszközként szerepelt, amelynek látogatása a keresleti oldal aktivitásának intenzitását jelentette. A Kastély látogatói között végzett kérdőíves felmérés megerősítette az internet és a tömegkommunikáció kiemelt jelentőségét.
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2025 Journal of Region, Society and Economy

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.