Márkaszeretetre hangolódott fogyasztók

Szeretetmárka a magyar piacon, a Pöttyös példája

Szerzők

  • Kira Zoé Farkas Budapesti Gazdasági Egyetem Szerző
  • Szilárd Németh Budapesti Gazdasági Egyetem Szerző
  • Richárd Kása Budapesti Gazdasági Egyetem Szerző
  • Árpád Ferenc Papp-Váry Budapesti Gazdasági Egyetem Szerző

Kulcsszavak:

szeretetmárkák, márkaimádók, márkahűség, újravásárlás, Pöttyös

Megjelent

2024-06-30

Folyóirat szám

Rovat

Tanulmányok

Hogyan kell idézni

Márkaszeretetre hangolódott fogyasztók: Szeretetmárka a magyar piacon, a Pöttyös példája. (2024). Tér - Gazdaság - Ember, 12(1-2). https://testtge.ddc.sze.hu/tge/article/view/389