Győri autóipari beszállító vállalkozások CSR tevékenysége öt vállalkozás példáján
Kulcsszavak:
vállalati társadalmi felelősségvállalás (CSR), kommunikáció, stratégiaAbsztrakt
A tanulmány célja, hogy áttekintést nyújtson öt győri autóipari beszállító vállalkozás társadalmi felelősségvállalásáról (CSR) esettanulmány jelleggel. A CSR nem új keletű fogalom, a koncepcióról már az 1950-es években megkezdték a diskurzust, a vállalati gyakorlatban az elmúlt két–három évtizedben jelent meg. Azt, hogy egy vállalat folytat-e és, ha igen, milyen jellegű CSR tevékenységet, sok tényező meghatározza, melyek a bemutatott vállalatok CSR tevékenységében is láthatóvá válnak. A vállalatok CSR aktivitását alapvetően személyes interjúk alapján mutatom be, de felhasználásra kerültek a vállalatok honlapjai és médiamegjelenések is. Bár a minta mérete nem engedi meg mélyebb következtetések levonását, arra mégis alkalmas a kutatás, hogy különböző méretű és tulajdonosi hátterű vállalatok aktivitását szemléltetni lehessen.
Megjelent
Folyóirat szám
Rovat
License
Copyright (c) 2025 Tér - Gazdaság - Ember

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.