Győri autóipari beszállító vállalkozások CSR tevékenysége öt vállalkozás példáján

Szerzők

  • Adrienn Reisinger Széchenyi István University Szerző

Kulcsszavak:

vállalati társadalmi felelősségvállalás (CSR), kommunikáció, stratégia

Absztrakt

A tanulmány célja, hogy áttekintést nyújtson öt győri autóipari beszállító vállalkozás társadalmi felelősségvállalásáról (CSR) esettanulmány jelleggel. A CSR nem új keletű fogalom, a koncepcióról már az 1950-es években megkezdték a diskurzust, a vállalati gyakorlatban az elmúlt két–három évtizedben jelent meg. Azt, hogy egy vállalat folytat-e és, ha igen, milyen jellegű CSR tevékenységet, sok tényező meghatározza, melyek a bemutatott vállalatok CSR tevékenységében is láthatóvá válnak. A vállalatok CSR aktivitását alapvetően személyes interjúk alapján mutatom be, de felhasználásra kerültek a vállalatok honlapjai és médiamegjelenések is. Bár a minta mérete nem engedi meg mélyebb következtetések levonását, arra mégis alkalmas a kutatás, hogy különböző méretű és tulajdonosi hátterű vállalatok aktivitását szemléltetni lehessen.

Megjelent

2018-03-31

Folyóirat szám

Rovat

Tanulmányok

Hogyan kell idézni

Győri autóipari beszállító vállalkozások CSR tevékenysége öt vállalkozás példáján. (2018). Tér - Gazdaság - Ember, 6(1). https://testtge.ddc.sze.hu/tge/article/view/239