Az Audi Hungaria Zrt. CSR tevékenysége
Kulcsszavak:
vállalati társadalmi felelősségvállalás (CSR), AUDI, multinacionális vállalat, szponzorációAbsztrakt
A tanulmány célja, hogy áttekintést nyújtson az AUDI HUNGARIA Zrt. társadalmi felelősségvállalásának (CSR) jellemzőiről a következő kérdések mentén: Milyen tevékenységet folytat a vállalat a CSR keretében? Milyen alapelvek vezérlik a vállalatot a tevékenység során? Mi jellemzi a CSR menedzsmentet és kommunikációt? A vállalati társadalmi felelősségvállalás sokféle tevékenységet jelenthet a gyakorlatban, melynek volumene többek között függhet a vállalati mérettől is. A tanulmány kitér arra, hogy mi jellemzi a multinacionális vállalatok CSR tevékenységét, majd bemutatja a vállalat CSR tevékenységét az alábbi kategóriák mentén: sport, kultúra, oktatás és környezet támogatása; karitatív tevékenységek és munkatársi önkéntesség. A CSR tevékenység bemutatásához szükséges információkat egyrészt a vállalat honlapján található források, másrészt személyes interjú alapján mutatom be.
Megjelent
Folyóirat szám
Rovat
License
Copyright (c) 2025 Tér - Gazdaság - Ember

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.