Az Audi Hungaria Zrt. CSR tevékenysége

Szerzők

  • Adrienn Reisinger Széchenyi István University Szerző

Kulcsszavak:

vállalati társadalmi felelősségvállalás (CSR), AUDI, multinacionális vállalat, szponzoráció

Absztrakt

A tanulmány célja, hogy áttekintést nyújtson az AUDI HUNGARIA Zrt. társadalmi felelősségvállalásának (CSR) jellemzőiről a következő kérdések mentén: Milyen tevékenységet folytat a vállalat a CSR keretében? Milyen alapelvek vezérlik a vállalatot a tevékenység során? Mi jellemzi a CSR menedzsmentet és kommunikációt? A vállalati társadalmi felelősségvállalás sokféle tevékenységet jelenthet a gyakorlatban, melynek volumene többek között függhet a vállalati mérettől is. A tanulmány kitér arra, hogy mi jellemzi a multinacionális vállalatok CSR tevékenységét, majd bemutatja a vállalat CSR tevékenységét az alábbi kategóriák mentén: sport, kultúra, oktatás és környezet támogatása; karitatív tevékenységek és munkatársi önkéntesség. A CSR tevékenység bemutatásához szükséges információkat egyrészt a vállalat honlapján található források, másrészt személyes interjú alapján mutatom be.

Megjelent

2018-03-31

Folyóirat szám

Rovat

Tanulmányok

Hogyan kell idézni

Az Audi Hungaria Zrt. CSR tevékenysége. (2018). Tér - Gazdaság - Ember, 6(1). https://testtge.ddc.sze.hu/tge/article/view/232